Sunday, February 3, 2013

Äh, vi kör på svenska istället va!

Minns inte riktigt varför jag bestämde mig för att skriva på engelska, men jag har nog inte direkt någon större läsarkrets utan skriver ju mest för min egen skull så nu testar jag svenska ett tag!

Igår skulle vi ha bootcamp med gästtränare och minimum skills-test. Dock blev vår gäst tyvärr sjuk vilket var jättesynd, men det var en givande dag ändå. Vi körde dodgeball, övade på min skillz-grejer, hade ett teoripass och körde scrimmage. Idag känns det dock som jag sprungit in i en betongvägg med ryggen först (aj aj aj), förstår inte riktigt varför? Nog att jag var slut efteråt men våra vanliga träningar brukar kännas hårdare? Dock ramlade jag ca en miljard gånger på slutet för jag var så trött att det inte gick på något annat sätt,plus fick till några rejäla kraschar när jag övade hopp.

När jag kom hem tänkte jag att det var omöjligt att jag skulle orka något mer, men en dusch, en öl och lite mat senare mötte jag upp resten av laget igen och festade loss. Så jävla käääär i alla dessa tjejer, fan helt sanslöst. Det finns så mycket kärlek och gemenskap mellan oss, blir helt galen i huvet när jag tänker på't!

No comments:

Post a Comment